Kontakt z nami

FAIM

Autoryzowany Partner LENOVO


Dział handlowy:

PN - PT : 9.00 - 17.00

22 349 93 60

602 112 700

Rozszerzenie gwarancji podstawowej 1rocznej Carry-in do 3letniej On-site NBD+ADP+SBR (5PS0E97380)

  • Dostępność: Brak
  • Producent: LENOVO
  • Kod producenta: 5PS0E97380
  • Cena brutto: 1 384,98 zł
  • (Cena netto: 1 126,00 zł)
  • Poleć produkt
Dotyczy komputerów ThinkPad z rodziny Yoga z podstawową gwarancją 1roczną Carry-in.

Rozszerzenie gwarancji do 3letniej On-site NBD + Accidental Damage Protection + Sealed Battery Replacement.

Wersja elektroniczna: 5PS0E97380
Wersja pudełkowa: 5PS0E97282

Usługa Accidental Damage Protection

Usługa Accidental Damage Protection Lenovo¹ daje użytkownikowi spokój ducha, ponieważ jego inwestycja i budżet są chronione przed problemami niespodziewanych napraw i kosztów. Usługa obejmuje wypadki nieobjęte gwarancją systemu i chroni notebook przed usterkami operacyjnymi lub strukturalnymi nieobjętymi gwarancją, do których doszło w normalnych warunkach pracy.

 

Dlaczego warto skorzystać z usługi Accidental Damage Protection (ADP)?

 

Warto wziąć pod uwagę poniższe czynniki:

  • • Działy informatyczne nie muszą kupować części lub zarządzać składem części zamiennych, aby naprawić komputery z usterką
  • • Wszechstronne narzędzia diagnostyczne Lenovo pomogą zidentyfikować ukryte usterki, które w innym przypadku mogą zostać nienaprawione
  • • Międzynarodowe centra napraw z obsługą w języku użytkownika, które dokonają naprawy zawsze wtedy, gdy jej potrzebujesz i w jakimkolwiek miejscu
  • • W oparciu o przykładowe roszczenia Lenovo, usługa ADP pomoże zaoszczędzić średnio 28% w porównaniu z typowym kosztem naprawy notebooka

Co zazwyczaj obejmuje usługa?

Przypadkowe upuszczenie, zalanie, uderzenie oraz usterki strukturalne, do których doszło w normalnych warunkach pracy i obsługi, skoki napięcia lub usterki zintegrowanego ekranu LCD.

Przykłady:

  • • Twój sprzęt przypadkowo ześlizgnie się ze stołu i pęknie ekran LCD.
  • • Podczas burzy skok napięcia spowoduje poważną usterkę sprzętu komputerowego.
  • • Kawa rozleje się na klawiaturę i nieznany jest stopień zniszczenia.

Czego nie obejmuje usługa?

Małych zniszczeń, kradzieży, utraty sprzętu i usterek, do których doszło z powodu wykorzystywania sprzętu w nadzwyczajnych warunkach. Wszelkiej utraty danych lub przerwy w działaniu firmy. Usterek urządzeń zewnętrznych lub produktów osób trzecich, niezależnie od tego, czy sprzedała je firma Lenovo.

Przykłady:

  • • Zewnętrzna obudowa pękła, ale system nadal działa.
  • • Zgubiono komputer w metrze lub pociągu.
  • • Sprzęt nie działa ponieważ był używany i eksponowany na działania szkodliwych warunków pogodowych, np. deszczu.